عاشقانه خندیدن

خرید بک لینک
اگه دنیا دست من بودتو رو می آوردم پیش خودمکنار خودمبرای همیشهاگه دنیا دست من بوددل تو رو به اسارت میگرفتمو به هیچ کس نمی دادمبرای همه عمراگه دنیا دست من بودهمه غصه هاتو به آتش می کشیدمو همه شادی ها را به خانه دلت می آوردماگه دنیا دست من بودهر آنکس که تو را اندکی آزار می دهداز تو دور می کردماگه دنیا دست من بودتو را شاهزاده رویاهایم می نمودمو تمام دنیا را به دست بوسی تو می آوردماگه دنیا دست من بودبهشت را برایت چراغانی می کردمتا تو با قدم هایتبر سر هر چه هوری است منت بگذاریاگه دنیا دست من بودتو را به شلوغ ترین نقطه شهر می بردمو برای مدت طولانی تو را می بوسیدمو بلند فریاد می زدم                             آهای مردم....                                               این عشق من است...  نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۶ساعت 18:17 توسط فهیمه و میلاد | عاشقانه خندیدن...

ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 261 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 4:54

برای دوست داشتن تو      برای با تو ماندن          برای عاشقی کردنبهانه نمی خواهم همین که دوستم داری همین که دلتنگ می شوی همین که سلام می دهی همین که به دیدارم می آیی همین که دلواپسم می شوی همین که دستانم را می گیری همین که با من می مانی همه ی اینها بهانه است برای عاشق تو شدن دوست داشتنت و با تو ماندن چه زیبا می گویی دوستم داری چه صادقانه می پذیرم  چه صبورانه از آرزوهایت برایم می گوییچه خیال انگیز آرزوهایت همه ی زندگی من می شود  چه معجزه گر بر روی اشتباهاتم قلم می کشی چه رنگارنگ آمدنت را نقاشی می کنم  چه صمیمانه آغوشت را برایم باز می کنی چه کودکانه در آغوشت جا می شوم  چه شیرین بی تابم می شوی چه ساده دلتنگی می کنم چه سخاوتمندانه به رویم لبخند می شوی چه بی قرار به نزدیکی تو می آیم چه مهربان نوازشم می کنی  چه آهسته به خواب می روم  چه زود به من وابسته شدی چه زود به تو وابسته شدم   من  برای عاشق تو شدن بهانه نمی خواهم نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۶ساعت 18:19 توسط فهیمه و میلاد | Let's block ads عاشقانه خندیدن...

ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 255 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 11:09

  ای یار ای یگانه ترین یار  جوابت را در عشق جستجو کن  در نگاه کسی که اگر دلت با دیدنش می لرزد   اگر تپش قلبت زیاد می شود  اگر زمستان سرد در نظرت بهار استاگر نمی توانی هرانچه در ذهنت داری بیان کنی  اگر دستان سردش را در گرمی دستانت می فشاری  اگر دلتنگ حضورش می شوی اگر با دیدنش بی اختیار لبخند می زنی  و نگاهی طولانی و مستقیم و عاشق در چشمانی که دوستشان داری  این را بدان که  احساس عاشق بودن و درک آناز طریق نگاه است و  درک دوست داشتن فهمیدن رمز نگاه ...  و این را که من نیز حسی چون تو دارم  نمی توانم چشمانم را بر احساس عاشق بودن ببندم  چراکه عشق همچون قطره ای در قلبم برای همیشه باقی خواهد ماند    چه زیباست نوشتن ، وقتی می دانم تو می خوانیچه زیباست سرودن ، وقتی می دانم تو می شنوی و چه زیباست دیوانگی به خاطر تو ، وقتی می دانم تو می بینی نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۶ساعت 18:42 توسط فهیمه و میلاد | عاشقانه خندیدن...

ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 262 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 11:09

سلام

وقت تون بخیر باعشقم قراره بریم منزل خانواده ش ممنونم میایید به وبلاگم سر می زنید خوشحال میشم

فعلا دوستان

نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۶ساعت 18:53 توسط فهیمه و میلاد |

عاشقانه خندیدن...

ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 245 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 11:09

صفحه بندی